روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

تسریع در عملیات احداث بزرگراه محور ساری – جویبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان محور ساری – جویبار بطول 18 کیلومتر یکی از راههای پرترافیک منطقه بوده که ارتباط مرکز استان را به شهرستانهای جویبار ، قائمشهر ، بابلسر ، بابل و ساحل دریای خزر برقرار مینماید علاوه بر این به لحاظ واقع شدن دانشگاه آزاد اسلامی ، تربیت معلم ، وجود کارخانجات تولیدی و صنعتی ، کشتارگاه صنعتی و وجود اراضی کشاورزی در حاشیه راهها و عبور ادوات کشاورزی و همچنین برقراری ارتباط چندین روستا ضرورت تعریض محور و ارتقاء دو خطه به چهارخطه در دستور کار این اداره کل قرار گرفت .

مهندس عبدالحسین بیگدلی مدیر کل راه و ترابری استان با اشاره به این مطلب عنوان نمودند : طول مسیر در دست اجراء5/9 کیلومتر از ساری تا چهار راه شیب آبندان و یک کیلومتر از شیب آبندان به سمت جویبار میباشد که در دو طرف به عرض 10 متر در حال تعریض میباشد .

مدیر کل راه و ترابری استان در ادامه افزود در این محور تعداد 2 دستگاه پل 5 متری و 16 دستگاه آبرو 2 متری پیش بینی که عملیات اجرائی آن به پایان رسیده است .

مهندس بیگدلی هزینه اجرای این پروژه را 40 میلیارد ریال اعلام و اظهار امیدواری کرد با تسریع در عملیات احداث این بزرگراه و تخصیص به هنگام اعتبارات شاهد بهره برداری کامل این پروژه در سال 87 باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد