روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

کمربندی بهشهر مورد بهره برداری قرار گرفت

 

به گزارش روابط عمو می اداره کل راه و ترابری استان مازندران کمربندی بهشهر با حضور استاندار ،معاونت عمرانی استانداری ،نماینده ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان ،نماینده مردم بهشهر –نکاء و گلوگا در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راه و ترابری استان ، فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولین استانی مورد بهر برداری قرار گرفت.               

مهندس بیگدلی مدیر کل راه و ترابری استان در مورد این پروژه گفت :  پروژه کمربندی بهشهر به طول 8/700  کیلومتر در قالب قرار داد عملیات باقیمانده بزرگراه ساری – بهشهر در سال 85 آماده بهره برداری بوده که بعلت تغییراتی در طرح میدانها و نصب علائم در حال حاضر مورد بهره برداری قرار می گیرد در قسمت ورودی کمربندی بهشهر یک دستگاه پل با دو دهانه 15 متری و رمپ و لوپهای لازم طراحی و اجراء گردیده است.

 

عرض سواره رو (آسفالت) 60/23 متر 

 عرض شانه ها در هر طرف : 1 متر  

عرض جزیره وسط : 80/2 متر

 

مدیر کل راه و ترابری در ادامه افزود : در طول راه دو دستگاه پل هر کدام با دهانه 13 متر جهت عبور راه آهن ساخته شده است در کنار پلهای راه آهن 2 مورد زیرگذر 6 متری وجود دارد در انتهای مسیر یک عدد زیرگذر 6 متری و یک عدد زیرگذر 4 متری پیش بینی شده است همچنین در طول مسیر حدود 50 عدد آبرو با المان عرض 2 متری وجود دارد زیرسازی باراکفیل انجام شده و روسازی شامل مصالح دانه بندی با تراکم لازم و بیس و آسفالت طبق مشخصات فنی اجراء شده است.با احداث این طرح ترافیک درون شهری بهشهر بهبود یافته و کلیه وسائل نقلیه از سمت غرب به شرق و بالعکس در حرکت بوده و نیازی به ورود به شهر بهشهر نخواهند داشت.

 

انتخاب مسیر طرح در شمال جاده باعث گردیده نسبت به سمت جنوب از ارزیابی کمتر و راندمان کاری بیشتری برخوردار باشند و از ارزیابی واحدهای مسکونی و اداری که عمدتاً در جنوب جاده وجود دارند و سمت دامنه کوه می باشند خودداری شده است.

در ضمن با توجه به گسترش شهر و اطراف آن نسبت به زمان مطالعه و اجراء از طرف وزارت راه و ترابری ، بررسی تقاطع های غیر همسطح در میادین واقع در کیلومتر 700+42 و 160+44 به مهندسین مشاور ابلاغ و در دست اقدام می باشد.

به طور کلی طرح کمربندی بهشهر بصورت همسطح بوده و جهت تبادل ترافیک در ورودی و خروجی تقاطع های غیر همسطح و همچنین جهت عبور راه آهن توسط 2 دستگاه پل زیرگذر مشکل تقاطع های مذکور نیز به نحو احسن حل شده است.

برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال هزینه گردید.

 

 

نشست فرماندهان پایگاههای ادارات کل در راه و ترابری استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان جلسه فرماندهان پایگاههای ادارات کل استان با حضور مهندس بیگدلی مدیرکل راه و ترابری جناب سرگرد حسینیان فرمانده حوزه مقاومت شهید باهنر ادارات کل و فرماندهان پایگاهها در سالن اجتماعات اداره کل راه و ترابری استان برگزار شد مهندس بیگدلی در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت بسیج یک واژه خدایی است و بسیجی فردی مخلص

 مدیرکل راه و ترابری در ادامه از زحمات و فعالیتهای بی شائبه بسیج در طول دفاع مقدس و دوران سازندگی تقدیر و تشکر و از فعالیتهای اداره کل راه در کنار دیگر پایگاههای ادارات استان که با هماهنگی و همدلی در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده انجام پذیرد ابراز رضایت نمودند.

سرگرد حسینیان نیز در ادامه مراسم ضمن قدردانی از میزبانی اداره کل راه ضمن تاکید بر ایجاد نظم و انسجام در فعالیتهای بسیج از همکاری و تلاش همکاران در تمامی عرصه ها قدردانی نمودند این جلسه با ارائه گزارش برخی از فرماندهان پایگاه خاتمه یافت.

افتتاح شعبه بانک تجارت در اداره کل راه و ترابری

در راستای تسریع در انجام امور بانکی ، شعبه بانک تجارت در اداره راه و ترابری با حضور مهندس بیگدلی مدیر کل راه و ترابری استان ، تقربی سرپرستی بانک تجارت در استان و جمعی از پرسنل دو اداره افتتاح گردید . در این مراسم مدیر کل راه و ترابری ضمن تبریک به جهت افتتاح این شعبه هدف از افتتاح این باجه را
سرعت بخشیدن در انجام خدمات بانکی به منظور عدم اتلاف وقت همکاران
قلمداد کرد .