روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

عملیات تعریض و چهار بانده نمودن محورساری- خزرآباد در قطعات مختلف

محور ساری – خزرآباد به دلیل واقع شدن روستاهای متعدد در این مسیر مراکز و مؤسسات آموزش عالی و همچنین اتصال به دریا و برخورداری از مواهب طبیعی و گردشگری از جمله راههای پرتردد و حادثه خیز استان می باشد.

در این راستا اداره کل راه و ترابری استان به منظور تأمین ایمنی و تسهیل در تردد و در نهایت  جلوگیری از بروز تصادفات طرح تعریض و چهار بانده نمودن محور ساری – خزرآباد را در دست اجرا دارد.

عبدالحسین بیگدلی مدیرکل راه و ترابری استان با اعلام این خبر افزود : عملیات تعریض با انتخاب پیمانکار در قطعات مختلف در حال انجام می باشد که تاکنون از انتهای بلوار تا کیلومتر  200/2 کلیه عملیات اجرائی و آسفالت آن به پایان رسیده و مورد بهره برداری موقت قرار گرفته است از کیلومتر 200/2 تا 100/4 تنها بیس و آسفالت آن باقیمانده و از کیلومتر 100/4 تا دانشگاه علوم پزشکی ( کیلومتر 5/6) نیز خاکبرداری و خاکریزی آن به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و ترابری در ادامه خاطرنشان ساخت:

از دانشگاه علوم پزشکی تا کیلومتر 200/9 باند رفت کلیه عملیات آن انجام و آسفالت شده است و باند برگشت نیز عملیات خاکبرداری و خاکریزی آن صورت گرفته است.

این پروژه که از سال 84 شروع شده امید میرود با توجه به اعتبارات قابل توجهی که بدنبال پیگیریهای مستمر این اداره کل برای این پروژه منظور شده است با شتاب بیشتری پیگیری و با انجام روشنایی – تفکیک باندها و خط کشی و نصب علائم انشاءا... تا پایان سال جاری به بهره  برداری برسد.

مهندس بیگدلی اعتبار لازم برای اجرای کامل این طرح را 50 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل راه وترابری در خاتمه اظهار امیدواری کرد با انجام اقدامات ایمنی و پیشگیرانه از سوی این اداره کل و رعایت قوانین ومقررات از سوی شهروندان و هم استانیهای عزیز شاهد ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن درسطح راههای استان باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد