روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران

اخبار , گزارشات و اطلاعیه های اداره کل راه و ترابری استان مازندان

معرفی مهندس پاکزاد به عنوان معاون راهداری اداره کل راه و ترابری

به گزارش روابط عمو می اداره کل راه و ترابری استان مازندران طی حکمی از سوی مهندس عبدالحسین بیگدلی مدیر کل راه و ترابری مهندس پرویز پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت راهداری  استان انتخاب گردید مدیر کل راه و ترابری در بخشی از سخنان خود درمراسم معارفه ایشان اظهار داشتند: نگهداری و ایمن سازی محورهای استان  از عمده ترین وظایف راه و ترابری محسوب می شود. استان مازندران  به لحاظ واقع شدن در مسیر کریدور شمال – جنوب جهانی معروف به نستراک (nostrack) و همچنین شبکه های مهم کشور و با توجه به قطب های گردشگری، فرهنگی و کشاورزی هر ساله شاهد عزیمت و حضور حجم وسیعی از مسافران و مهمانان در مناسبتهای مختلف و تعطیلات فصلی به استان هستیم که  این موضوع وظیفه ما را  در انجام وظایف محوله حساستر می کند، تأثیر افزایش ضریب ایمنی در راههای استان ارتباط تنگاتنگی با میزان کاهش تصادفات دارد و اداره کل راه وترابری استان درراستای مسئولیت نگهداری وصیانت ازسرمایه های ملی به منظور ایمنی عبورو مرور وبا تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران با توجه به شرایط جوی استان وظایف خطیری بر عهده دارد.

وی در ادامه خطاب به مهندس پاکزاد گفت : امید است با تجارب ذیقیمت و بهره گیری از همکـاران ادارات ذی ربط در ایفای مسئولیت جدید موفق و موید باشید. ضمنا"در این مراسم از زحمات مهندس رضا مرادی معاونت  سابق راهداری استان تقدیر و تشکر گردید

بررسی ۶۲۰ نامه مردمی بعد ازسفر ریاست جمهوری به استان آغاز گردید.

بررسی حدوداً 620 نامه مردمی توسط اداره کل راه و ترابری استان آغازگردید این مطلب را مهندس عبدالحسین بیگدلی
مدیرکل راه و ترابری عنوان داشت وگفت : باسفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان 620 نامه درحوزه کاری این اداره کل تحویل
وزیر محترم راه و ترابری گردید که بررسی آن توسط این اداره کل آغاز گردید.

مدیرکل راه و ترابری موضوعات مطرح شده را بیشتر در مقوله های : 369 مورد آسفالت راه روستایی ، 68 مورد تعریض و 4 خطه راههای استان ، احداث زیرگذر ،57 مورد حریم راه و ایمن سازی راههای استان ، احداث پل هوایی و 126 مورد تبدیل وضعیت کارکنان‌ ، و اشتغال دانست.

مهندس بیگدلی ، درادامه افزود: با توجه به اینکه 90 درصد حمل و نقل از طریق جاده انجام می شود موضوعات مطرح شده از دغدغه های این اداره کل می باشد که امید است با تامین اعتبارات مورد نیاز بتوانیم اقدامات اجرایی آن را نیز آغاز کنیم و مشکل مردم  استان را حل نمائیم.

مدیرکل راه و ترابری درآخر از مردم فهیم استان به خاطر توجه به مقوله راه تقدیرکرد و گفت: امید است با انجام اقدامات ایمنی و پیشگیرانه از سوی این اداره کل و رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانیهای محترم شاهد ارتقاء ایمنی راهها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح استان باشیم .